четвъртък, 13 февруари 2014 г.

"Делян Пеевски - официална автобиография" (откъси)


 Представям ви откъси от сърцераздирателната автобиография на Делян Пеевски:



....
Ох, днес имах много тежъг парламинтарен работен ден, какви ли не жертви давам в името на Балгария! Изядох 16 кюфтита с руска салата в парламинтарната лафка и получих запик. И докато изживяфах духовен катардзис и се мъчех в туалетната, постояно се чуваше тропане на вратата, което ми стресираши стомаха и фследствие задръстих туалетната.  Като излязох видях цяла редица от измъчени лица на политици, начело с Станишката, който се беше насрал, имал раструйство. Казах си, днешнити политици са много разглезини и всички все се насират, никва воля  немат.
...
Днес мама ми подари още два пичатни весника и 3 интернет медии за рожденият ден! Много убичам мама! Направи ми и цяла тава баница и аз я изядох наведнъж. Пак получих запик и задръстих канализацията на квартала. Общината дойде и се наложи да смини целия канал. Отново се проявих като отговорин политик и допринесох за подобряванито на ифнрастроктурата на страната!
...
14 февроари. За денят на флюбенити реших да взема Цветелинчито на театър, стига сме ходили на тия фолк-партита на Милко Калайджиев и Галена, а и Цветелинчито като пее, все получавам запик. Требва да дадем рамо и на балгарската калтура, да дадем пример на обществуто.  Та отидохми на театър Иван Вазув и аз нали, след тежкия работен паралминтарен ден (а и пък бяха заредили лафката там), се унесох и заспах. Цветелинчето ме прасна, патката, точно по стомахчето, а знае че там съм много чуфствителен. Човещинка е, изпуснах се, а аз съм мъжко момче, не се лигавя. От вълната отнесох завесите на сцената, отвях и декорите, бях на първи ред за нещастие. Казах си, тия чалгарки съвсем съсипаха калтурата в Балгария.
...
Днес Шефа ми са обади и ми прекъсна обяда, а стомахчето ми каркореше. Лютфито ми вика да отида да вразумя некакъв тютунджия, който не искал да работи с наште фирми. Оставих черпака и се заех. Чувечето беше вързано, махнах парцала от устата му и му казах, че ако не садейства ще му седна на лицето. Всички се страхуват като го кажа, виждали са как троша орехи с заднити челюсти и как съм правил тикви на кайма със сексапилнуто ми дупи. Човечеца пребледня и се сагласи да работи на ниски цени. Така е, с твърда рака се управлява, истински лидер сам малко аз!
...
Днес изядох само 8 татарски кюфтета с балканска лутеница и 6 омлета с майонеза. На диета сам все пак.  Пуснах си телевизора и гледам пак протести. Хората са наизлязли и размахфат лозонги "Кой е Делян Пеевски". Хората ме убичат. Не ме искат на малка длъжност като шеф на ДАНС. Осещат путинциала ми. Искат ме за президент!

.

2 коментара: